Uzņēmums „Gtechniq” dibināts 2001. gadā. Tā dibinātājs – kvantu fiziķis Drjū Džills, vīlies tajā laikā pieejamajos krāsoto virsmu kopšanas līdzekļos, nolēma dibināt savu kompāniju, lai radītu jaunas tehnoloģijas dažādu virsmu kopšanā.

Līdz tam neviens līdzeklis – vaska pārklājums, jaunie polimēri, politetraftoretilēns – nenodrošināja uzticamu un noturīgu aizsardzību un vizuālo izskatu. Vēl vairāk – vairums šo līdzekļu bija mazāk efektīvi nekā krāsaino laku pārklājumi, kurus virsmu kopšanas līdzekļiem vajadzēja pasargāt!


Un tā neapmierinātība ar tirgū pieejamajiem līdzekļiem radīja vienkāršu ideju – izmantojot augstās tehnoloģijas, izstrādāt pašiem pasaulē vislabākos, efektīvākos, kvalitatīvākos virsmu pārklājumus, kas ne tikai ilgi saglabās pievilcīgu vizuālo izskatu, bet arī nodrošinās citas priekšrocības.

Pateicoties savai lieliskajai izglītībai, Drjū ļoti labi saprata, ka virsmas stāvoklis ir maz atkarīgs no tādiem faktoriem kā spēks, forma un struktūra. Pie tam, viņš zināja, ka jāatrod tādas ļoti noderīgas produkta īpašības kā spēja atgrūst netīrumus, spēja pretoties ultravioletajam starojumam, iespējai rasties skrambām un traipiem, tam jābūt ļoti viegli lietojamam un jāspēj ilgi saglabāt virsmas krāsa un spīdums.

Un tā, pēc ļoti rūpīgas un visaptverošas materiālu, tai skaitā – virsmu tehnoloģijas un nanostruktūras,- īpašību izpētes un daudzkārtējām neveiksmēm, radās uzņēmums „Gtechniq”, kas uzsāka jaunu virzienu virsmu kopšanā un apstrādē – „ ideālās virsmas tehnika” (Smart Surface Science).

Pirmais Gtechniq produkts bija laka „C1 Crystal Laquer”, kam sekoja nanokompozītu pulējošais līdzeklis „P1 Nano Composite Polish”.

2006. gadā, pārņemot vadības grožu no Drjū, par uzņēmuma „Gtechniq Ltd.” vadītāju kļuva Robs Erls. Viņa aizrautība ar automobiļiem, kuteriem, konstruēšanu un viņa entuziasms sniedza jaunu impulsu „Gtechniq” attīstībā. Viņš ieviesa inovācijas gan Drjū radītajos produktos, gan radīja daudz jaunu produktu.

Robs darīja visu iespējamo, lai uzlabotu „Gtechniq” reputāciju, izmantojot tādus forumus kā „Detailing World”, izsūtot produktu paraugus gan auto remonta speciālistiem, gan vienkāršiem auto mīļotājiem. Tas noderēja ne vien produktu aprobācijai un novērtējumam, bet lika arī runāt par „Gtechniq” produktiem plašākā lokā. Pēc auto detaļu centra atvēršanas Kingslenglijā, pieprasījums pēc „Gtechniq” produkcijas ievērojami pieauga. Tika radīta pirmā „Gtechniq” interneta vietne, kas produkciju ļāva pārdot visā pasaulē.

2012. gada sākumā tika pieņemts apzināts lēmums slēgt to biznesa daļu, kas bija saistīta ar auto detaļām, un maksimāli koncentrēties uz produktu izstrādi un ražošanu. Lai īstenotu šo lēmumu, uzņēmums savu darbību pārcēla uz Tousteru Northempšīras grāfistē.

Pēc deviņiem mēnešiem uzņēmuma „Gtechniq” telpas cieta nopietnā ugunsgrēkā – jaunās uzņēmuma ēkas iekštelpas izdega pilnībā. Bet tas Robu un viņa uzticamo komandu nespēja atturēt. Viņi izdarīja visu, lai atjaunotu biznesu, palielinātu ražošanas apjomus, par pakošanas noliktavu izmantojot kādu Roba draugam piederošu angāru.

Pēc ugunsgrēka uzņēmums pārcēlās uz Pjurihillas biznesa parku Tousterā un darbu veiksmīgi turpināja.

Turpmākos 10 gadu uzņēmums „Gtechniq” pastāvīgi uzlaboja savas produkcijas kvalitāti, ar katru uzlabojuma reizi apsteidzot savus konkurentus. Robs radīja svaigu, inovatīvu zīmolu, kas ievērojami atšķīrās no citas tirgū pieejamās analoģiskās produkcijas.

„Gtechniq” produktu līnija virsmu attīrīšanai un aizsardzībai izstrādāta, lai uzlabotu auto, peldošo transportlīdzekļu un lidmašīnu iekšējās un ārējās virsmas, līdztekus nodrošinot izcilu kvalitāti, ko nav izdevies sasniegt ar tradicionālo produktu palīdzību.

Šobrīd „Gtechniq”piedāva kompozītus keramikas pārklājumus, produktus ādas, auduma, riepu, iekšējās apdares materiālu aizsardzībai, kā arī mazgāšanas līdzekļus un citus produktus.